Zaloguj się

Nie masz konta? Kliknij tutaj!

Nie pamiętasz hasła?

Zarejestruj się

Jak dodać wizytówkę?



1. Tworzymy konto

W pierwszej kolejności należy się zarejestrować:

-> Utwórz konto (przycisk w prawym górnym rogu).
-> Wybierz zakładkę “Mediator”, a następnie uzupełnij pole “Login”,”Hasło” oraz “Email”.

* Przed założeniem konta zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.
** Proces rejestracji nie wymaga zatwierdzenia adresu e-mail.

2. Logujemy się danymi do wcześniej założonego konta:

Zamknij okno z rejestracją i przejdź do zakładki “Zaloguj się”.

-> Uzupełnij wymagane pola.


3. Dodajemy wizytówkę w panelu mediatora:

Po zalogowaniu się kliknij na swoją nazwę konta (pojawia się w prawym górnym rogu) i przejdź do panelu użytkownika:

-> Z lewego panelu wybierz zakładkę “Dodaj wizytówkę”.
-> Uzupełnij wymagane pola, a następnie kliknij “Wyślij”.

* Możesz dodać kilka specjalizacji.
** Przed publikacją wizytówki administracja serwisu musi ją zatwierdzić. Proces ten trwa maksymalnie 24 godziny.

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt: kontakt@szukajmediatora.pl